Blijf leren als professional en groeien als mens | ICM

Vraag:
Help ons opnieuw uit te vinden wat ons kenmerkt. Ontwikkel uitingen die meer recht doen aan wie we zijn en waar we voor staan.

Om dat goed te kunnen doen moest er een nieuw statement geformuleerd worden. Het DNA en de signatuur van ICM is rijker dan een statement alleen. Wanneer je duidelijk wilt zijn in je boodschap op de radio, langs de snelweg op op een scherm is het noodzakelijk om bondig te formuleren wat je gelooft.

Ik heb ICM geholpen om tot hun nieuwe statement te komen, hun radiocommercial herschreven, banners langs de snelweg ontwikkeld en met een team onderstaande beelden voor op hun site gemaakt.

 

 

Credits
Klant: ICM Opleidingen en trainingen
Producer: Arnout Visscher
Concept: Arnout Visscher
Regiseur: Kees-Jan mulder
Camera: Gerbert Floor
Productie: Mateo
Assistent beeld en geluid: Martijn Krijtenburg
Cast: Sarah van der Vlerk,
Adnan Mirza,
Stephanie Zuure,
Dana Hilgers,
Gustavo Valenzuela,
Wietse Klok,
Tanya Witkamp

Korte versie: Linked In

ICM Opleidingen en trainingen
23 juli 2020
Identiteit, positionering, merk